EPS je 1. novembra ugasio 106 blagajni za naplatu struje, a do danas građani su račune za struju mogli da plate samo u pet gradova – Beogradu, Novom Sadu, Nišu, Kragujevcu i Kraljevu.
U EPS-u su ranije saopštili da se ukidaju sve blagajne u poslovnicama EPS-a, ali će građani na šalterima moći da dobiju sve informacije o računima i ugovorima, i da podnose reklamacije.
Izvršni direktor snabdevanja u EPS-u Aleksandar Bjeličić izjavio je da će građani i dalje moći da na šalterima EPS-a dobiju informacije o računu, ugovorima, da potpišu ugovore, podnesu prigovore, reklamacije, kao i da dobiju informacije o dugu.
On je za RTS rekao da je broj korisnika aplikacije “Uvid u račun” dostigao 720.000.
-Građani tu mogu da dobiju informacije o računu, uplatama u prethodne tri godine, potrošnji u prethodne tri godine, te da podnesu prigovore i reklamacije i da plate račune preko portala, rekao je on.
Diskutovanje